Binnen dit programma wordt gekeken naar alles wat invloed heeft op de klantreis en klantbeleving. Denk daarbij aan mobiliteit, marketing, programma, bereikbaarheid en parkeren en city dressing.
Projecten 2025
Ontwikkeling twee nieuwe routes
- een nieuwe erfgoudroute rond het thema oorlog en wederopbouw
- een Joeksroute over de geschiedenis van ’t Stedje van Lol en Plezeer
Nieuw plan city dressing
De aankleding van de binnenstad is al vele jaren hetzelfde. Reden voor de gezamenlijke binnenstadspartners om te investeren in het opstellen van een nieuw plan voor city dressing. Een plan dat de potentie laat zien, maar ook realistisch schetst wat de impact is van city dressing op een hoger niveau. In 2025 is ook al ruimte om vanuit dat nieuwe plan te investeren.
Reguliere werkzaamheden
- Mobiliteit: campagne ‘Winkels open, fietsers lopen’
- Websites en social media: onderhoud en doorontwikkeling kanalen van Venloverwelkomt en Venloverwoehnt
- Marketingcampagnes richting de doelgroepen van de Venlose binnenstad
- City Dressing: aankleding van de binnenstad in zomer en winter
- Jaarrondprogramma en ondersteuning ondernemersinitiatieven